Παρασκευή 14 Απριλίου 2017

Την Πίστη μου.

Την Πίστη μου δε θα ζητώ
Να βρω ή να μου δείξουν
Παχιά τα λόγια τους θαρρώ
Κι έρχονται να πνίξουν

Τα δίκια μου τα θεωρώ
Ανυπέρβλητο καθήκον
Αυτά να υπερασπίζομαι
Κατά των υποδίκων

Που θέλουν να δικάσουνε
Εμένα και ίσως όλους
Να μας λεηλατήσουνε
Πέμποντας στους διαόλους

Μήνυμα οικτρό
Μάλλον παραφροςύνης
Την πίστη σε συνδιαλλαγή
Δε βάζω άνευ ευθύνης

Υπηρέτης είμαι εγώ
Στο Θεό κοιτάω
Τη θρησκεία μου δοκώ
Και δεν την παρατάω

Θέλω να δείχνω αφανής
Ηρωας επί τούτου
Σκοπού και συνδιαλλαγής
Ξένου ή άλλου φρούτου

Που θα το θέσουνε σε μας
Επί του τραπεζιου όψη
Λανθασμένα δε θα πω
Να το χουνε υπόψιν

Γεννήθηκα Ορθόδοξη
Χριστιανή το θρήσκευμά μου
Ανταρςία δεν καλώ
Στης ψυχής το όραμά μου

Αυτό θα το γνωμοδοτώ
Αυτό θα υποστηριζω
Στα ουράνια θα κοιτώ
Τον Πλαστη να ατενίζω

Τη ματιά του ευλαβικά
Σε μας εδώ να δίνει
Να απαλλάσσει με μιας
Πόνο θλίψη οδύνη

Εχω καρτέρι της καρδιάς
Στης πίστης το λημέρι
Καλώ και προσκαλώ
Να μαςτε χέρι χέρι

Με τους αγνους τους τρόπους μας
Της ευςέβειας τον πόθο
Δε δύναται να ομολογώ
Με κόπο αλλά με τρόπο.

Τις έρευνες που θέλουνε
Να υποστεί το είναι
Το τιμώ και το επαινώ
Οχι για θεαθήναι.

Του Προστάστη ενίσταμαι
Κακοτοπιές να βάζουν
Παρά τα θαύματα αυτου
Να βρουν να τα στοιβιάζουν

Γιατί η χάρη περισςή
Η λατρεία του σε κείνον
Ζωής μου εγώ τον έχρισα
Πνευματικό μου Βαλεντίνο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου